Zuzana Vačková žiari aj po päťdesiatke. Ako to robí?

Zuzana Vačková žiari aj po päťdesiatke. Ako to robí?
  • 14.04.2022
  • Veronika Nemčeková

    • Zdieľaj:
  • 0

Slovenská herečka Zuzana Vačková miluje život! Neustále sa usmieva a rozdáva dobrú náladu. Na to, aby si ho mohla užívať naplno, rozhodla sa žiť zdravo. Upravila jedálniček, začať cvičiť a dopriava svojmu telu presne to, čo potrebuje. Sympatická rodáčka z Nitry vo februári oslávila 53. narodeniny. So svojimi tipmi pre zdravší život sa pravidelne delí na sociálnych sieťach. Pozrite sa s nami vďaka čomu vyzerá skvelo a rovnako sa aj cíti.

Pravidelne cvičí

Na to, aby udržala herečka telo vo forme, snaží sa čo najviac hýbať. Na Instagrame pravidelne uverejňuje videá o cvičení. Špeciálny priestor sa rozhodla venovať cvikom pre zdravý chrbát, keďže v dnešnej dobe sedavých zamestnaní sužuje mnohých práve bolesť v oblasti chrbta. Okrem toho sa vyznala, že miluje jogu.

„V zdravom tele zdravý duch! Tak sa u nás doma vždy hovorilo. Môj ocko každé ráno 15 minút cvičil pri otvorenom okne, potom si dal studenú sprchu a išiel do práce. Ja necvičím úplne denne, ani studenú sprchu si nedávam denne, ale šport k môjmu životu patrí! Teraz už nevyhľadávam hlučný aerobik, ale tichú jogu. Všetko sa predsa vyvíja,“ napísala herečka na Instagrame.

Inšpirujte sa: Cindy Crawford krásna aj po päťdesiatke. Aké je jej tajomstvo?

Zuzana Vačková cvičenie

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Zdravo sa stravuje a podporuje stravovacie výzvy

Herečka sa snaží stravovať zdravo, pričom na Instagrame pravidelne zverejňuje recepty, ktoré sa u jej fanúšikov tešia veľkej obľube. Nielen, že sú výživné a pomôžu znížiť hmotnosť, zároveň aj skvelo chutia. Pravidelne tiež organizuje zdravé výzvy, počas ktorých cvičí, zdravo je a snaží sa inšpirovať ostatných účastníkov osobnou skúsenosťou.

Pri stravovaní si dáva špeciálne záležať na raňajkách. „Raňajky musia byť krásne farebné! A chutné!,“ uviedla. Nedávno herečka dokončila 21-dňovú výzvu. „Viac zeleniny, menej tukov a cukru, pravidelná strava. Mne sa takýto štýl páči,“ napísala.

Vyskúšajte: Pomáha epsomská soľ pri chudnutí? Celebrity ju milujú!

Zuzana Vačková stravovanie

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Otužuje sa

Vačková sa na sociálnych sieťach pochválila aj tým, že sa venuje otužovaniu. „Milujem ten pocit, keď sa prekonám. Keď napriek tomu, že sa mi nechce, do tej vody vleziem, vnímam, ako sa správa moje telo… a potom keď vyjdem von, zimu vôbec necítim. A ani sa mi nechce obliekať,“ prezradila.

Je dokázané, že otužovanie zlepšuje funkcie imunitného systému a je prospešné pre pružnosť ciev. Znižuje aj parametre oxidačného stresu. Ľadový kúpeľ či studená sprcha účinne stimulujú aktivitu hnedého tuku, teda tukových tkanív podobajúcich sa svalovým bunkám. Hnedý tuk spaľuje nie úplne žiadaný biely a viscelárny tuk a glukózu najviac zo všetkých našich tkanív. Vďaka otužovaniu sa cítite fyzicky a psychicky silnejšie či vitálnejšie. Systematickým otužovaním sa zmierňujú aj reumatické ťažkosti.

Zuzana Vačková otužovanie

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Teší sa z prítomnosti

Herečka sa snaží užívať každý deň naplno a svoj optimizmus prenáša aj na iných. „Páči sa mi život, aký mám. Som vďačná... aj keď prší a bolí ma zub. Život je nádherný!“ opísala svoje pocity. Ako často uvádza na Instagrame, k dobrej nálade jej prispievajú aj prechádzky v prírode. Tie jej pomáhajú zrelaxovať a dobiť baterky.

Pozri aj: Vyskúšajte starostlivosť o pleť podľa modeliek. Výsledok stojí za to!

Zuzana Vačková príroda

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Nezabúda na vitamíny

Nechcem byť chorá. Preto okrem cvičenia, stravy, spánku pridávam aj vitamíny. Rôzne. Pre mňa vychytávkou sú tie lipozomálne. Majú niekoľko násobne vyššiu vstrebateľnosť. Ja som si vybrala tieto: vitamín C (pre správnu funkciu vrodenej aj získanej imunity) + D3 (prispieva k správnemu fungovaniu imunitného systému) + zinok (odporúča sa na posilnenie obranného systému organizmu). Je to ideálna kombinácia na podporu imunity,“ odporučila svojim followerom pred niekoľkými mesiacmi. „Staráme sa o svoje zdravie. A áno, aj omega-3 užívame denne. Aj na slniečku sme vždy keď sa to dá. Tak nech nám všetkým zdravíčko slúži,“ zapriala všetkým.

Zuzana Vačková vitamíny

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Stará sa o pleť i vlasy

Herečka vie, ako zatočiť s vačkami pod očami. „Moja mama si dávala na oči uhorku, keď ich mala opuchnuté. Ja používam očné sérum,“ opísala na Instagrame, pričom dodala, že sérum, ktoré si nanáša na očné okolie, je bez parfumácie a vhodné aj pre citlivú pleť. „Vysoká koncentrácia kyseliny hyalurónovej, kofeínu, niacínamidu a vitamínu C sa postará o to, aby bola moja pleť hydratovaná, bez opuchu okolo očí a vrások,“ vyjadrila sa. Vačková tiež odporúča venovať pleti pozornosť na dennej báze. Sama to robí večer, pričom jej vraj stačí len 5 minút. Dôležitá je pravidelnosť. V starostlivosti o vlasy si herečka nevie vynachváliť výrobky s obsahom kofeínu. Vďaka ním sú jej vlasy žiarivé, krásne a menej vypadávajú.

Odporúčame: Inšpirujte sa: Krásne a zdravé vlasy ako má Priyanka Chopra

Zuzana Vačková pleť

Zdroj: instagram.com/zuzanavackova

Zdroj foto: úvodná koláž - instagram.com/zuzanavackova

    • Zdieľaj:
  • 0
Návrat hore
Autor článku

  • Pred komentovaním musíte byť prihlásený!

  • Nie ste ešte zaregistrovaný?

Pre zapojenie sa do diskusie alebo súťaže je potrebné mať u nás na webe registráciu a byť prihlásený. Pokiaľ registráciu nemáte, vytvoríte si ju - TU.
A následne sa stačí prihlásiť a odpovedať na súťažnú otázku.

0 komentárov

Čo čítajú ostatní

Intermittent fasting alebo prerušovaný pôst – je pre nás prospešný?
ZDRAVIE

Intermittent fasting alebo prerušovaný pôst – je pre nás prospešný?

  • 0
  • 01.03.2022
Aká je najatraktívnejšia farba očí? Výsledky štúdie prekvapia
ZDRAVIE

Aká je najatraktívnejšia farba očí? Výsledky štúdie prekvapia

  • 0
  • 17.03.2022
Preventívna prehliadka môže odhaliť prvé problémy s pečeňou
ZDRAVIE

Preventívna prehliadka môže odhaliť prvé problémy s pečeňou

  • 0
  • 10.03.2022